شناسهٔ خبر: 5786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت۱۵۷ هزار و دویست تردد در جاده‌های استان سیستان و بلوچستان / افزایش ۱۶ درصدی سفرهای نوروزی در دور اول

سفرهای نوروزی مدیر راهداری راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ازثبت ۱۵۷ هزار و دویست تردد در جاده‌های استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: امسال میزان سفرهای نوروزی در دور اول ۱۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، منصور ملاشاهی  با بیان اینکه طرح ویژه نوروزی بخش راهداری از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۳ اغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۴ ادامه دارد گفت: دور اول سفرهای نوروزی روز گذشته به پایان رسید و دور دوم از هشتم فروردین آغاز شده است و تمامی مسیرهای ورودی و خروجی استان سیستان و بلوچستان پرترافیک است.

وی در ادامه افزود: در دور  اول سفرهای نوروزی سال ۹۴، ۱۵۴ هزار و ۵۴۱  تردد در جاده‌های استان ثبت شده است که امروز ۱۵۷ هزار و دویست تردد ثبت شده است.

مدیرراهداری راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه میزان تصادفات امسال کاهش یافته است گفت:   امسال خوشبختانه تعداد فوتی‌ها به ۶ مورد و زخمی‌ها به ۳۲ مورد رسیده که نسبت به سال قبل این آمار کاهش پیدا کرده  است.

ملاشاهی در ادامه توضیح داد: امسال تمامی محورهای استان مجهز به سامانه‌های ترددشمار مکانیزه شده‌اند و تعداد آنها در شمال استان به ۱۳ مورد رسیده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه‌ها مشخص شد که میزان ترددهای جاده‌ای امسال بین ۴۰ تا۶۰  درصد افزایش یافته است.

ملاشاهی اظهار داشت: تمامی راهداران در طرح نوروزی به صورت شبانه‌روزی اماده‌باش هستند و اقدامات لازم برای داشتن یک سفر ایمن برای مسافران فراهم می‌کند

نظر شما