شناسهٔ خبر: 57862 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مردم، مشکلات راه ها را به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند

سامانه رئيس مركز مديريت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت که با بیان اینکه سامانه ۱۴۱ آماده پاسخگویی به کاربران راه ها است گفت: از مردم و مسافران انتظار می رود هر گونه مشکل احتمالی در محورهای استان را با سامانه ۱۴۱ به ما گزارش کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راهداری خراسان شمالی، امين بهزادنيا گفت: سامانه ۱۴۱ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران  جاده اي  است و در صورت انعکاس مشکلات، عوامل راهداری در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص و مشکلات اقدام می کنند.

وی افزود: گشت های راهداری این اداره کل بصورت منظم در جاده ها حضور داشته و مشکلات و نواقص احتمالی را شناسایی و برای رفع آن اقدام می شود، اما مسافران و کاربران جاده ها هم می توانند در این باره با گزارش مشکلات، به حل آن کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: عمده ترین مشکلات و نواقص که در فصل تابستان به این سامانه گزارش می شود نواقص و ایراد در روشنایی جاده ها، وجود نقص در تابلوها، تصادف حیوانات در جاده ها و یا وقوع حوادث ترافیکی است.

رئيس مركز مديريت راه هاي اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: در زمستان نیز یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده عمده ترین علت تماس با سامانه ۱۴۱ را به خود اختصاص داده است./

نظر شما