به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راهداری خراسان شمالی، امين بهزادنيا گفت: سامانه ۱۴۱ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده اي است و در صورت انعکاس مشکلات، عوامل راهداری در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص و مشکلات اقدام می کنند.
وی افزود: گشت های راهداری این اداره کل بصورت منظم در جاده ها حضور داشته و مشکلات و نواقص احتمالی را شناسایی و برای رفع آن اقدام می شود، اما مسافران و کاربران جاده ها هم می توانند در این باره با گزارش مشکلات، به حل آن کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: عمده ترین مشکلات و نواقص که در فصل تابستان به این سامانه گزارش می شود نواقص و ایراد در روشنایی جاده ها، وجود نقص در تابلوها، تصادف حیوانات در جاده ها و یا وقوع حوادث ترافیکی است.
رئيس مركز مديريت راه هاي اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: در زمستان نیز یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده عمده ترین علت تماس با سامانه ۱۴۱ را به خود اختصاص داده است./
نظر شما