شناسهٔ خبر: 57869 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

راه‌اندازی سامانه نرم‌افزاری توزيع لاستيك ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای كشور

حسین متولی حبیبی سامانه نرم‌افزاری توزیع لاستیك با هدف رسیدگی به مطالبات رانندگان جهت توزیع عادلانه لاستیك در سطح كشور از سوی دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای حسین متولی حبیبی مدیركل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت: این سامانه نرم‌افزاری توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد و با همكاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرا و در اختیار انجمن‌های صنفی رانندگان استان‌های کشور به نشانی www.tire.rmto.ir قرار گرفته است.

وی اجزاء این سامانه را در چهار بخش اصلی عنوان كرد و افزود: بخش اول: اطلاعات پایه شامل نمایندگی‌ها، توزیع‌کنندگان لاستیك، كارخانه‌های سازنده لاستیك، انواع اندازه‌های لاستیك و مبانی توزیع لاستیك و بخش دوم سطوح دسترسی شامل طبقه‌بندی كاربران، امكان دسترسی كنترل شده به اطلاعات بر اساس نیاز است.

متولی بخش سوم را بخش عملیاتی اعلام كرد و افزود: این بخش شامل ثبت موجودی و به‌روزرسانی اطلاعات موجودی نمایندگی‌ها، صدور حواله لاستیك، تخصیص لاستیك به نمایندگی‌ها جهت توزیع، اعتبارسنجی حواله، امكان تأیید، عودت و ابطال حواله است.

وی افزود: بخش چهارم، گزارش‌های سامانه شامل آمار توزیع، آمار موجودی نمایندگی‌ها و سایر گزارش‌ها بر اساس نمایندگی، اندازه لاستیك، كارخانه سازنده، حوزه‌ها و غيره مي‌‌باشد.

نظر شما