شناسهٔ خبر: 5787 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار خراسان شمالی از فعالیت‌های مطلوب راهداران در ایام نوروز

دیدار با پرسنل راه و شهرسازی خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از فعالیت مطلوب راهداران در خدمات رسانی به مسافران و زائران در ایام نوروز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی در دیدار با پرسنل راه و شهرسازی خراسان شمالی که به مناسبت تبریک سال نو و نوروز انجام گرفت با اشاره به نقش تاثیرگذار راهداران در تامین امنیت جاده ها در ایام نوروز از زحمات این تلاشگران قدردانی کرد.

وی افزود: راهداران با ایجاد امنیت و بهینه سازی راه ها نقش موثری را در ارائه خدمات به مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا(ع) دارد. پرویزی در ادامه این دیدار به مسکن مهر اشاره کرد و خواستار تسریع در اتمام این پروژه در استان شد.

وی خاطرنشان کرد: درهمین راستا وزارت نیرو نیز در بحث تامین خدمات مورد نیازآب، برق و گاز مشکلی ندارد و همکاری لازم صورت می گیرد.

علی اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی نیز به فعالیت ۲۲اکیپ گروه راهداری از ۲۵ اسفند سال گذشته تا۱۵ فروردين امسال  درایام نوزور اشاره کرد و گفت: امسال با استقرار این اکیپ در محورهای استان به مسافران و زائران خدمات دهی مطلوبی انجام شد.

وی اظهار کرد : در قالب این اکیپ ها ۲۵۵ نفر از پرسنل اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ایام نوروز برای برقراری امنیت در جاده ها و ارائه خدمات مطلوب  به مسافران همکاری می کنند.

بدیعی متذکر شد: همچنین در این ایام ۱۹۸ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و سبک ، هفت اکیپ تعمیرات نیز در جاده های اصلی و۶۷ دستگاه گشت راهداری نیز در مسیر های تردد در خراسان شمالی برای برقراری امنیت در جاده های این استان در ایام طرح به کارگیری شدند.

وی از آماده باش کامل ۲۱ راهدارخانه استان در ایام نوروز خبردادو تصریح کرد: گشت های راهداری در این ایام فعالیت های بسیار سنگینی در محورها داشته تا مسافران با مشکلی در نوروز مواجه نشوند.

بدیعی افزود: گشت زنی در اراضی ملی نیز دراین ایام فعال و در حال انجام است.

نظر شما