شناسهٔ خبر: 57892 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعتبار ۱۱ میلیاردی روکش آسفالت در اردبیل

آسفالت رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: در ۵ ماه گذشته برای لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی اردبیل ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی دشتی گفت: این میزان اعتبار برای روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل شامل بزرگراه های اردبیل-آستارا،سه راهی سرعین-اردبیل،اردبیل-خلخال،اردبیل-مغان و سه راهی سرعین به سرعین در مدت یاد شده از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه میانگین شاخص برخورداری آسفالت در شهرستان های اردبیل و سرعین بالاتر از میانگین کشوری است تصریح کرد:نهضت آسفالت در سطح شهرستان تا پایان فصل کاری با تلاش راهداران خستگی ناپذیر با قوت ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردبیل حفاظت و حراست از حریم راه را اولویت بسیار مهم و اساسی راهداری دانست و گفت:برای تحقق این مهم که همواره جز تاکیدات مدیرکل راهداری استان اردبیل است، توانستیم در ۵ ماهه گذشته از ۷۰ مورد ساخت ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کنیم و ۲۰ مورد نیز با دستور قضائی در حریم راهها آزاد سازی نمائیم.

وی از اصلاح و نصب حدود ۲ هزارو ۵۰۰ عدد انواع علائم و تابلوهای اخطاری،اطلاعاتی،انتظامی،مسیرنما،بال کبوتری،خطر نمای پل و ۱۱ مورد سرعت گیر پلاستیکی در جهت ایمن سازی محورها را خاطر نشان کرد و افزود: راهداران خستگی ناپذیر شبانه روز در مسیر ۷۸۵ کیلومتری حوزه استحفاظی شهرستانهای اردبیل و سرعین به مردم خدمت می کنند.

دشتی کمبود اعتبارات را از مشکلات اصلی و جدی حوزه راهداری عنوان کرد و افزود: از مجموع اعتبار ۶ میلیارد تومانی سال ۹۶ حوزه شهرستان های اردبیل و سرعین ۵۲ درصد به معنای واقعی تخصیص یافت که این میزان در سال جاری ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مصوب شده و تخصیص نهایی آن نیازمند لطف و محبت ویژه مسئولان شهرستان است./

نظر شما