شناسهٔ خبر: 57944 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد:

پايان عمليات حج تمتع سال ۹۷ در فرودگاه بوشهر

بازگشت حجاج بوشهر مديرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از پايان موفقيت آميز عمليات حج تمتع در فرودگاه بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل فرودگاههای استان بوشهر، کمال دهقان منشادی گفت: با لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش کلیه نهادها و ارگان های مستقر در فرودگاه بوشهر پروازهای رفت و برگشت حج تمتع سال ۹۷ فرودگاه بوشهر بدون کوچکترین مشکلی انجام شد و طبق بررسی های به عمل آمده زائرین و مستقبلین رضایت زیادی از نحوه خدمات رسانی در فرودگاه بوشهر داشتند.

وی افزود: عملیات برگشت حجاج استان بوشهر از تاریخ  ۵ مرداد آغاز شد و در مدت سه روز ۹۰۷ زائر در قالب هشت کاروان به ایران بازگشتند.

دهقان منشادی با بیان اینکه برنامه ریزی ها و هماهنگی لازم جهت انجام هرچه بهتر عملیات حج امسال از حدود یک ماه قبل از آغاز عملیات رفت شروع شده بود گفت:در این زمینه علاوه بر ساماندهی کارکنان فرودگاه بوشهر در قالب میز خدمت و راهنمای مسافر در ترمینال پروازهای خارجی برای خدمت رسانی به حجاج، کمیته حج با مشارکت کلیه نهادها و ارگان های درگیر در عملیات حج تمتع به جهت ساماندهی امور و بهبود سطخ خدمات تشکیل شد.

وی در پایان ضمن ابراز رضایت از روند اجرایی عملیات رفت و برگشت حجاج بیت اله الحرام و قدردانی از کلیه عوامل دست اندرکار اضافه کرد: در این مدت همه سازمان ها با آمادگی کامل و افزایش نیروهای خود در جهت تسریع در عملیات حج و خدمت رسانی مطلوب اقدام کردند.

نظر شما