شناسهٔ خبر: 57950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مبارک قدم خبر داد:

افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به ارزش۳۶۰ ميليارد ریال

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی طرح ساخت ۳۳کیلومتر از بزرگراه نقده- پیرانشهر- تمرچین گفت: امسال پروژه‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی با اعتبار ۳۶۰میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، ابراهیم مبارک‌قدم اظهار کرد: طرح‌های احداث باند دوم بزرگراه خوی - سلماس، ۳۳کیلومتر راه روستایی، ۱۰۴ واحد مسکن مهر و پنج پروژه بازآفرینی شهری پایدار در هفته دولت به‌ بهره‌برداری رسید.

وی همچنین به افتتاح تقاطع غیر همسطح نقده- محمدیار اشاره کرد و ادامه داد: ۳۳کیلومتر راه روستایی با بهره مندی ساکنان ۲۰روستا از راه آسفالته در شهرستان های چالدران، اشنویه، سلماس و سردشت بهسازی و آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از افتتاح سالن ورزشی در یکی از محلات هدف بازآفرینی شهر مهاباد خبر داد و گفت: طرح احداث بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین به عنوان یک پروژه فراملی در توسعه حمل‌ونقل جاده‌ای پایانه مرزي تمرچین راهگشاست.

وی از اتمام عملیات ساخت ۱۵کیلومتر از بزرگراه ارومیه به پایانه مرزی سرو تا پایان امسال خبر داد.

مبارک‌قدم یادآور شد: عملیات ساخت تونل‌های طرح احداث آزاد راه ارومیه به تبریز به سرعت اجرا می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به اتمام مطالعات بهسازی راه اصلی تکاب به دندی به طول ۴۸کیلومتر اشاره کرد و افزود: همچنین مطالعات بهسازی راه اصلی خوی - قطور به طول ۵۳ کیلومتر انجام‌ شده است.

نظر شما