شناسهٔ خبر: 57964 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در وزارت راه و شهرسازی انجام شد:

تقدیر آخوندی از مدیرعامل پیشین بانک صنعت و معدن/ سپاس از نقش‌آفرینی در توسعه زیربنای حمل و نقل کشور

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از مدیرعامل پیشین بانک صنعت و معدن به خاطر نقش او و بانک متبوعش در تامین مالی خرید هواپیماهای برجامی و همچنین توسعه شبکه ریلی و بنادر کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی از علی اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن در آستانه ترک این پست توسط وی به خاطر نقش او و بانک صنعت و معدن در تامین مالی خرید هواپیماهای جدید و همچنین توسعه شبکه ریلی و بندری کشور تقدیر کرد.

در این مراسم که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، علی اشرف افخمی با اشاره به تلاش برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور گفت: همه باید آثاری از خود به جای بگذاریم که به یادگار بماند و نسل‌های دیگر از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این مدت واقعا از همکاری با مدیران وزارت راه و شهرسازی لذت بردم. چه مدیرانی همچون آقای پرورش و خانم شرفبافی در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، چه معاونینی همچون آقای محمدزاده و مدیران پیش از ایشان در شرکت راه آهن و چه باقی معاونان فعال در ستاد در این مهم همکاری و تلاش کردند.

افخمی خطاب به آخوندی افزود: آنچه انجام شد با همت شما و همکاران شما انجام شد. من به سهم خود از خداوند سپاسگزارم که این توفیق را نصیب من کرد تا با همکاری شما برای کشور اقداماتی موثر انجام دهیم.

در متن تقدیر وزیر راه و شهرسازی از مدیرعامل پیشین بانک صنعت و معدن آمده است:

جناب آقای علی اشرف افخمی

قدر و ارزش انسان‌ها به میزان اثری است که آنان بر محیط اطراف و امور جامعه خود می‌گذارند. در حیات کشورها و مردمان آن‌ها گاه انسان‌هایی رخ می‌نمایند که بی اعتنا به محدودیت‌های حاکم و محیطشان هرگاه که منتفع ملی ایجاب می‌کرده شجاعانه و مسئولانه قدم برداشتند و اثراتی از خود به جای گذاشتند که نتایج مفید آن سالیان سال در اذهان ملت‌هایشان به نیکی باقی و جاوید مانده است.

جنابعالی نیز در مدت مسئولیت خود به عنوان مدیرعامل بانک صنعت و معدن، اسیر محدودیت‌ها نشدید. در پیشتازی و پیشگامی برای منافع ملی کشور و ملت عزیز ایران بویژه در امر خرید تاریخی هواپیماها و توسعه شبکه ریلی و بندری ایران، از هیچ عمل لازمی نهراسیدید و برای هر مشکلی چاره‌ای اندیشیدید. چون به خود اطمینان داشتید. به همکارانتان در وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردید تا نتیجه ای حاصل شود که آثار مبارک آن سال‌ها در این مرز و بوم مهر و آشتی باقی بماند.

اینک که بانک صنعت و معدن را ترک می‌کنید، لازم می‌دانم به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی و همکارانم در این وزارتخانه، از همکاری‌های صمیمانه و موثر جنابعالی و خدمات ذی‌قیمت شما سپاسگزاری کنم و برایتان سلامت و عزت بیشتر و توفیق خدمت افزون‌تر به این آب و خاک و مردمان قدرشناسش را آرزو نمایم.

عباس آخوندی

نظر شما