شناسهٔ خبر: 57988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۱۰۱۹ واحد مسکن مهر در شیروان

بازدید سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح ۱۰۱۹ واحد مسکن مهر در شهر شیروان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره و شهرسازی خراسان شمالی، جواد عمادیان فر، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت:  این مراسم با حضور نماینده محترم شیروان در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم ، معاون محترم امور عمرانی استاندار ، فرماندار شیروان و مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی به صورت متمرکز برگزار شد.

عمادیانفر اظهار داشت: از این ۱۰۱۹ واحد ۷۳۴ واحد در سایت کوی وحدت شیروان به صورت ۶ پروژه انبوه سازی قرار دارد و ۲۸۵ واحد دیگر نیز در سطح شهر و به صورت خود مالکی است.

وی بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای این ۷۳۴ واحد که در کوی وحدت شیروان قراردارد ۴۲۸۰۷۴ میلیون ریال و زیربنای قابل افتتاح نیز ۸۴۰۳۲ متر مربع می باشد.

عمادیانفر در ادمه به اعتبارات خدمات روبنایی در سایت مسکن مهر کوی وحدت شیروان اشاره کرد و افزود: دو باب مسجد با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و هزینه های آماده سازی با پیشرفت ۴۰ درصد و هزینه ساخت ۷ باب تجاری با پیشرفت ۳۰ درصد که مبلغ هزینه شده نیز ۳۲۰۱۰۰ میلیون ریال است.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد: میزان تسهیلات پرداختی برای هر واحد نیز ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال است./

نظر شما