شناسهٔ خبر: 5800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار خراسان شمالی از راهدارخانه‌ها و مراکز ستاد خدمات سفرهای نوروزی

بازدید استاندار خراسان شمالی از راهدارخانه‌ استاندار خراسان شمالی همزمان با ایام نوروز از راهدارخانه ها و مراکز ستاد خدمات سفرهای نوروزی در استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علي اکبر پرویزی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات کلیه تلاشگران در عرصه خدمت رسانی در این ایام، گفت: در نوروز امسال با هماهنگی های خوبی که میان اعضای ستاد وجود داشت شاهد ارائه خدمات مناسب به مسافران بودیم.

وی با اشاره به وجود مناطق فوق العاده و بی نظیر فراوان در حوزه گردشگری در استان، توسعه پایدار را نیازمند توجه جدی به بخش گردشگری دانست.

پرویزی اظهار کرد: تقویت بخش گردشگری می تواند سهم بسزایی در درآمد زایی ،ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در استان داشته باشد.

وی با اشاره به  مهمان نواز بودن مردم استان متذکر شد: در این میان تقویت فرهنگ عمومی و برقراری رابطه صمیمی مردم به خصوص بازاریان با مسافران می تواند چهره ای خوب از استان را نشان داده و زمینه حضور بیشترگردشگران را تقویت نماید.

نماینده عالی دولت در پایان یادآور شد: پس از جمع بندی گزارشهای ستاد سفر ، نقاط قوت و ضعف بررسی و بخشی که مربوط به دستگاههای اجرایی باشد را مرتفع می کنیم.

گفتنی است مهندس بدیعی مقدم، مدیرکل راه و شهرسازی نیز در این سفر استاندار را همراهی می کرد.

وی طی این بازدیدها از فعالیت 22 اکیپ راهداری طی ایام نوروز به منظور خدمت رسانی مطلوب به مسافران و زائران خبر داد.

لازم به ذکر است استاندار خراسان شمالی از نمایشگاه صنایع دستی استان در محل پارک تفریحی گردشگری بابا امان، پایگاه امداد و نجات هلال احمر در بدرانلو  و راهدارخانه امین ا... و محل استقرار پلیس راه بازدید کرد./

نظر شما