شناسهٔ خبر: 58090 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

صبح امروز صورت گرفت:

بازدید مشاور رييس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پایگاه خبری

بازدید منصور فخاران مشاور رييس و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جریان بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همکاری این دو مجموعه را مثبت و تاثیرگذار ارزیابی کرد و تاکید داشت که این همکاری بیش از پیش گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی منصور فخاران مشاور رييس و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای امروز ۱۲ شهریورماه از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد.

فخاران در این بازدید به تشریح برنامه‌ها و رویکرد جدید روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پرداخت و در جریان روند کاری پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

در ادامه مقرر شد تا روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن حفظ تفاهم و تعامل گذشته در زمینه موضوعات جدید و تحلیل و پیگیری سوژه‌های جدید و فراسازمانی در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با یکدیگر همکاری خود را ادامه دهند.  

فخاران همچنین طی سخنانی به اهداف و برنامه‌های کاری در راستای ارتقای بهره‌وری در بخش و بهره‌گیری از مشارکت و همراهی سایر واحدها و دفاتر ستادی و استانی اشاره کرد.

مشاور رييس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اقدامات پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در راستای جریان سازی موضوعات روز حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی به‌منظور تنویر افکار عمومی و انتشار اخبار صحیح و دقیق را مثبت و تأثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: سازمان در دوره جدید برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه‌های راهداری،‌ ایمنی راه، ترانزیت،‌ حمل‌ونقل، نوسازی ناوگان و ماشین‌آلات راهداری و سفرهای مناسبتی همچون سفرهای اربعین در نظر گرفته است که با همکاری و هماهنگی بیش‌ازپیش با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به سمع و نظر مردم و رسانه‌ها خواهد رسید.

نظر شما