شناسهٔ خبر: 5812 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازي سرخس خبر داد؛

آمادگي كامل راهداران در روزهاي پاياني تعطيلات نوروز ۹۴

خدمات راهداری رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان سرخس از آمادگي كامل راهداران اين اداره در روزهاي پاياني تعطيلات نوروز ۹۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، مهندس عليرضا الياسي با اشاره به فعاليت گسترده راهداران راه و شهرسازي سرخس در ايام تعطيلات نوروز ۹۴ گفت: طرح جهادي راهداري نوروزي از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۳ به منظور تأمين ايمني و رفاه بيشتر مسافران نوروزي آغاز شده است و تا ۱۷ فرودين ماه ۹۴ ادامه خواهد داشت .

وي افزود: مرمت و بازسازي گاردريل‌ها، تابلو‌ها و علائم‌ در نقاط مورد نياز، خط كشي جاده‌ها، لكه‌گيري هندسي روكش و درزگيري آسفالت ها، استقرار اكيپ خدمات نوروزي شبانه روزي در راهدارخانه هاي مزداوند و تقاطع بزنگان و محور اصلي سرخس – مشهد و اداره راه و شهرسازي سرخس به تعداد ۱۳ نفر در روز، شستشوي ۶ هزار و ۵۰۰ عدد تابلو علايم جاده اي، انجام لكه گيري سطح رويه آسفالتي محور اصلي و روستايي به ميزان ۸۴۰ متر مربع و انجام گشت زني در جاده ها به ميزان ۵ دستگاه در روز از جمله اقدامات انجام شده در سطح جاده‌هاي حوزه راه و شهرسازي شهرستان سرخس مي‌باشد.

الياسي خاطر نشان كرد: طرح‌هاي زودبازده و كم هزينه ايمن سازي جاده‌ها از جمله نصب تابلو و علائم ترافيكي، خط كشي در نقاط حادثه خيز، پاكسازي پاركينگ هاي سطح جاده، لاي روبي سطح راه ناشي از بارندگي و سيل به ميزان ۵۴ هزار متر مربع در محورهاي سرخس – مشهد، مزداوند- سد دوستي، آنتني باغك، دراز آب، آب دراز، زالوغال، چكودر،كالسرخ و بزنگان، نصب بنر با محتواي پيامهاي ايمني و تبريك سال نو و تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه به ميزان ۷۸ مترمربع از ديگر اقدامات انجام شده اين اداره مي‌باشد.

وي گفت: در عمليات راهداري نوروزي در شهرستان سرخس، با انجام فعاليت هاي مناسب و تلاش راهداران زمينه سفرهاي ايمن براي مسافران نوروزي فراهم شده است.

رييس اداره راه و شهرسازي سرخس اظهار داشت: قبل از تعطيلات، اقدامات لازم جهت ايمني راه ها انجام شده بود و به رغم بارش‌هاي فراوان برف و باران در ايام تعطيلات نوروز تمامي راه هاي حوزه استحفاظي باز بوده و تردد روان انجام شده است.

وي اضافه كرد: توسعه راه‌هاي حوزه استحفاظي شهرستان سرخس را با جديت در دستور كار داريم و در سال جديد طرح‌هاي بسيار خوبي در راستاي توسعه راه‌ها ي صورت مي‌گيرد.

الياسي در پايان خاطر نشان ساخت: اميدواريم امسال بتوانيم با تمام توان خود در جهت پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گام هاي موثرتري برداريم

نظر شما