شناسهٔ خبر: 58136 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد:

ادامه روند افزایش دما در نوار شمالی کشور تا پایان هفته/ بارش باران در ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های گلستان، مازندران و گیلان

آب و هوا طی سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران صاف تا کمی ابری با وزش باد و در بعدازظهرها به خصوص امروز و فردا در ارتفاعات فیروزکوه افزایش ابر دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بررسی و تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده این است که طی سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران صاف تا کمی ابری با وزش باد و در بعدازظهرها به خصوص امروز و فردا در ارتفاعات فیروزکوه افزایش ابر دور از انتظار نیست.

براین اساس امروز بعدازظهر در برخی نقاط ارتفاعات مازندران و برخی نقاط گلستان، شمال سمنان و آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش پراکنده باران را شاهد بودیم.  

جنوب کشور هم طی این مدت به خصوص در نیمه شمالی استان فارس درگیر پدیده بارش پراکنده باران بود و به جز شرق فارس برای بخش غربی کرمان هم باران های پراکنده همراه با رعدوبرق پیش‌بینی شد.

برای فردا چهارشنبه در ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های سمنان، گلستان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در همین خصوص جنوب کشور هم در برخی نقاط شرق استان فارس و غرب کرمان هم رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق وزش باد دور از انتظار نیست.

در همین خصوص و با شرایط جوی حاکم از لحاظ دمایی از فردا تا آخر هفته روی نوار شمای کشور به طور نسبی افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

دمای سه روز آینده استان های کشور را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

نظر شما