شناسهٔ خبر: 5815 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رستمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

اعزام روزانه حدود ۳۵ هزار مسافر از فرودگاه مهرآباد/ جابجایی بیش از ۵۱۷ هزار نفر با ۴۲۷۷ پرواز تا ۱۰ فروردین

علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از اعزام حدود ۳۵ هزار نفر به طور میانگین از این فرودگاه در ایام سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تعداد مسافران جابجا شده از فرودگاه مهرآباد نسبت به مدت مشابه در ایام نوروز سال گذشته ۳ درصد رشد داشته است.

علی رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اسفند و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تا روز گذشته (۱۰ فروردین) ۵۱۷ هزار ۴۲۹ نفر هزار مسافر توسط ۴ هزار و ۲۷۷ پرواز از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران جابجا شدند که رشد ۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بخش جابجایی مسافران را از این فرودگاه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ۲۷ درصد از جابجایی مسافران هوایی در کل فرودگاه‌های کشور از طریق فرودگاه مهرآباد انجام می شود افزود: در جریان انجام سفرهای هوایی آرامش قابل قبولی در فرودگاه مهرآباد برقرار بود و مشکل خاصی در جریان اعزام و پذیرش مسافران وجود نداشت.

رستمی گفت: روزانه به طور میانگین بیش از ۳۰۰  نشست و برخاست از فرودگاه مهرآباد انجام می شود که به طور متوسط در شبانه روز ۳۵ هزار مسافر از این فرودگاه اعزام و پذیرش می‌شوند که در بین فرودگاه های کشور رکورددار است و بیشترین سهم را در انجام پروازها و جابجایی مسافران دارد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد همچنین از نظارت بر غرفه های تجاری این فرودگاه خبر داد و گفت: در ایام پرترافیک سفرهای نوروزی بازرسان کنترل و نظارت بر اماکن فرودگاهی و کارشناسان ناظر بهداشتی از اماکن تجاری نظارت کردند که تا روز گذشته ۴۰ مورد بازرسی از غرفه ها و بخش های خدماتی فرودگاه مهرآباد انجام شد که به برخی از موارد بازرسی شده به دلیل گرانفروشی تذکر داده شد.

نظر شما