شناسهٔ خبر: 5819 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي اعلام كرد:

محور قوچان - مشهد پرترددترين محورهاي استان خراسان رضوي در تعطيلات نوروز ۹۴ بود

محمدرضا اخوان عبداللهيان مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي در بازديد از وضعیت راه ها و راهدارخانه های استان گفت: محور قوچان - مشهد پرترددترين محور استان خراسان رضوي در تعطيلات نوروز ۹۴ بود.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوي، دكتر محمدرضا اخوان عبداللهيان در بازدید از وضعیت راه ها و راهدارخانه های استان از تلاش کلیه دستگاه هاي فعال در خدمات رساني به مسافران جاده اي در ايام تعطيلات نوروزي بویژه راهدارن پرتلاش تقدیر کرد و گفت: اگرچه حفظ و حراست از سرمایه های ملی یک وظیفه عمومی تلقی می شود اما نمود این وظیفه درمورد راهداران بسیار پررنگتر جلوه می کند. راهدارانی که در همه ایام سال تمام توان خود را به حفظ و حراست از شبکه راه ها و فراهم آوردن امكان تردد ايمن براي مسافران در جاده ها به‌کار گرفته‌اند و بدون هیچ چشم داشتی خدمت رسانی به خلق را سرلوحه کار خود قرارداده و در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند.

اخوان عبداللهيان با بيان اينكه راههاي ارتباطي استان خراسان رضوي به دليل وجود بارگاه منور رضوي در اين استان از اهميت خاصي برخوردار است و از راههاي بسيار پرترافيك محسوب مي شود گفت: قرار گرفتن استان خراسان رضوي در مسير كريدور شمال جنوب نيز اهميت راههاي  درون استاني خراسان رضوي را افزايش ميدهد و موقعيت خاصي را از نظر حمل ونقل جاده اي براي راههاي استان پديد مي آورد.

شايان ذكر است مديركل راه وشهرسازي خراسان رضوي در بازديد از وضعيت راه ها و راهدارخانه هاي استان، ضمن تبريك ايام نوروز به تمامي راهداران زحمتكش استان، بر لزوم خدمات دهي مناسب و فراهم آوردن امكان سفر ايمن براي زائران و مسافران بارگاه منور رضوي تاكيد كرد.

اخوان عبداللهيان افزود: مركز مديريت راه هاي استان با شماره ۱۴۱ و يا  ۳۳۴۱۱۰۰۰-۰۵۱ در طول شبانه روز براي ارائه آخرين وضعيت راه ها و انتخاب كوتاه ترين و بهترين مسير در خدمت رانندگان عزيز مي باشد.

گفتني است مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي و جمعي از مديران اداره كل نيز در اين بازديد حضور داشتند.

نظر شما