شناسهٔ خبر: 58322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ایلام

جلسه جلسه شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان ایلام به میزبانی اداره كل راه وشهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام در این جلسه كه با حضور مدیركل راه وشهرسازی استان و مدیران حوزه های مختلف این اداره كل و مدیران كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، فرودگاه شهدای ایلام، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی، هواشناسی، آزمایشگاه فنی و مكانیك خاك ، مدیرعامل شعب بانك مسكن استان و جانشین فرمانده پلیس راه استان برگزارشد، دستگاههای مختلف به ارائه گزارشات مربوط به حوزه كاری خود پرداختند.

مدیركل راه وشهرسازی استان در این جلسه ضمن تاكید بر دستورالعمل‌های مربوط به این شورا گفت: ارتقاء سطح تعاملات و همکاری دستگاه های تابعه در سطح استانوهم افزایی و تشریک مساعی جهت هماهنگی، تسهیل و پیشرفت پروژه هاوپاسخگویی به موقع به مراجع ذیصلاح و شفاف سازی در ارائه خدمات از اهداف تشكیل جلسات این شورا است.

كاظمی خاطر نشان كرد: بهره‌گیری از توانمندی‌های اعضاء شورا در جهت ایجاد هماهنگی و انسجام بخشی در فعالیت های محوله بر اساس شرح وظایف هر یک از واحدهای تابعه و سیاستگذاری های وزارت در سطح استان از دیگر اهداف این جلسات است و سعی خواهد شد تا به طور منظم هر ماه برگزار گردد.

لازم به ذكر است در این جلسه ایمن سازی محورهای ارتباطی استان ، وضعیت پروازهای فرودگاه شهدای ایلام، ادامه پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده و تسهیلات مربوط به زلزله سال گذشته، پیش بینی هواشناسی برای ادامه كار پروژه های عمرانی و ... از جمله دستورالعملهای جلسه این شورا بود./

نظر شما