شناسهٔ خبر: 58344 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست استاندار با مديركل راه وشهرسازي بیان شد:

تاكيد بر تسريع اجرای پروژه‌های راه‌‌سازی محورهای اربعين در استان ايلام

جلسه استاندار ایلام به همراه معاون امور عمرانی و مدیركل راه وشهرسازی استان با پیمانكاران پروژه‌های راه‌سازی محورهای مختلف اربعین در استان ایلام تشكیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان در این جلسه بر تسریع اجرای پروژه های راهسازی محورهای اربعین استان تاكید و مطالبات پیمانكاران پی‌گیری شد.

سلیمانی استاندار ایلام در این جلسه ضمن قدردانی از پیمانكاران به جهت همراهی با دولت و مردم از آنها خواست تا با تمام توان نسبت به اجرای پروژه‌ها اقدام نموده و از طرف دیگر دولت نیز پی گیر مطالبات آنان خواهد بود.

كاظمی مدیركل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های محورهای مختلف اربعین ایلام ابراز امیدواری كرد تا با تزریق اعتبارات لازم روند اجرای این طرح‌ها شتاب گیرد.

لازم به ذكر است در این جلسه مقرر گردید عملیات روشنایی تونل قلاجه تا اربعین تكمیل و ۷ كیلومتر از۱۰ كیلومتر قطعه اول ایلام به مهران و ۱۱ كیلومتر از ۲۰ كیلومتر قطعه دوم ایلام به مهران تا اربعین امسال به صورت چهار خطه زیر بار ترافیك قرار گیرد و در قطعه سوم كه بیشتر آن به صورت چهار خطه زیر بار ترافیك قرار گرفته است نیز تمهیداتی برای پل منطقه كنجانچم جهت روان‌سازی ترافیك اربعین اقدامات موثر صورت گیرد.

نظر شما