شناسهٔ خبر: 58359 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به میزبانی اداره کل راه و ترابری استان سمنان برگزار شد:

دوره کارگاه بازآموزی حسابداری عمومی با حضور ۴ استان

کارگاه آموزشی برگزاری کارگاه بازآموزی حسابداری عمومی با حضور ۴ استان به میزبانی اداره کل راه و ترابری استان سمنان در طول ۳ روز در شاهرود برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان ، كارگاه بازآموزي و رفع اشکال‌ نرم‌ افزار قراردادها، اعتبارات، حسابداری از مجموعه نرم افزارهای مالی دیدگاه باحضور كارشناسان مربوطه به میزبانی اداره کل راه و ترابری استان سمنان در شاهرود و با حضور ادارات کل راه و شهرسازی ، مازندران و گلستان و گيلان و اداره کل مسکن و شهرسازی سمنان و با تدریس اساتید تدريس اساتيد مهندس كجباف، مهندس كرمي و مهندس احمدي برگزار شد.

در این دوره موضوعات مرتبط با سامانه معرفی شده از قبیل ثبت قرارداد ، وضعیت‌های مختلف قرارداد، عملیات قرارداد، تعهد قرارداد و کارت قرارداد مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.

همچنین نرم‌‌افزار بودجه‌ریزی و اعتبارات که نحوه ثبت عملیات‌های مختلف نرم‌افزار بودجه‌ریزی و اعتبارات، نحوه بارگذاری عملیات‌ها ، اخد گزارش از دفتر اعتبارات ، نحوه اخذ گزارشات از منوی گزارشات به همراه فیلترهای موجود در گزارش را تعریف می‌کند به کارشناسان آموزش داده شد.

در پایان دوره سه روزه نیز نرم‌افزار حسابداری مالی به صورت کامل آموزش و مشکلات کارشناسان توسط اساتید بررسی و رفع شد.

در این دوره بالغ بر ۴۰ کارشناس از ۴ استان مذکور شرکت داشتند تا مسائل و مشکلات مورد نظر را مورد بررسی و رفع قرار دهند.

در پايان نیز  نظرسنجي از فراگيران و اعلام رضايت نسبي از اجراي دوره موارد بعمل آمد که رضایت کارشناسان را تا حد مقبول در برداشت.

 

نظر شما