شناسهٔ خبر: 58403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ديدار فرماندار شهرستان سيروان با مديركل راه وشهرسازی استان ايلام مطرح شد:

بررسی پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی و اراضی ملی و طرح جامع-تفصیلی(شهرلومار)

جلسه پروژه‌های عمرانی حوزه راه وشهرسازی ، بحث اراضی ملی و طرح جامع-تفصیلی(شهرلومار) در دیدار فرماندار شهرستان سیروان با مدیركل راه وشهرسازی استان ایلام بررسی و پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام در این دیدار كه در دفتر كار مدیركل راه وشهرسازی استان با حضور مدیران حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی برگزار شد آخرین وضعیت پروژه‌های راه سازی قاضی خان بدره، واریانت سفیدخانی، واریانتهای زنگوان و ورمیان و پروژه سرتنگ- هلسم مورد بررسی قرار گرفت و بر حفاظت از اراضی‌ملی و دولتی در چارچوب قانون تاكید شد.

مدیركل راه وشهرسازی استان در خصوص پروژه‌های عمرانی شهرستان سیروان گفت: این اداره كل با تمام توان پیگیر اجرای پروژه‌های راه‌سازی شهرستان سیروان است و انشااله با تامین اعتبار مناسب روند اجرایی آنها تسریع خواهد شد.

مهندس كاظمی در خصوص طرح جامع شهر لومار گفت: طرح جامع شهر لومار سال گذشته توسط شورای عالی شهرسازی تصویب گردید و توسط استاندار به شهرداری مربوطه ابلاغ شد و طرح تفصیلی آن در كمیسیون ماده ۵ مطرح و تصویب شده و در آینده نزدیك جهت اجرا به شهرداری لومار ابلاغ می گردد.

نظر شما