شناسهٔ خبر: 58405 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

توسعه پروازهای فرودگاه ياسوج امکان‌سنجی می‌شود

نشست در جلسه ای با حضور معاون وزير و رييس سازمان هواپيمايی کشوری و مسئولان تعدادی از شرکت های هواپيمايی فعال مقرر شد، برقراری و توسعه پروازهای فرودگاه ياسوج امکان‌سنجی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه ياسوج، مدير فرودگاه ياسوج با اعلام اين خبر توضيح داد: در اين جلسه كه با حضور مسئولان شركت‌های هواپيمايی ماهان، قشم اير،‌ آتا و پارس اير و نمايندگان استان برگزار شد، آخرين وضعيت پروازهای فرودگاه ياسوج بررسی و مقرر شد تا اين شركت‌ها ضمن بررسی شرايط، برای برقراری پروازهاي جديد در اين فرودگاه اقدام كنند.

علی محسنيان افزود: برقراری و توسعه پروازها در مناطق كم برخوردار مانند استان كهگيلويه و بويراحمد اهميت فرافرودگاهي دارد و برای تحقق اين مهم نيازمند همكاری مسئولان استان هستيم.

وی همچنين گفت: با مساعدت مسئولان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و پیگیری های به عمل آمده طی سال های اخیر بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و بهسازی زیرساخت های هوانوردی و فرودگاهی و ارتقاي ایمنی این فرودگاه هزینه شده و تمام زیرساخت ها و تجهیزات عملیاتی متناسب موردنیاز این فرودگاه به نحو شایسته فراهم شده است.

محسنيان با اشاره به توقف پروازهای هواپيمای امبرائر شركت هواپيمايي آتا به فرودگاه ياسوج عنوان كرد: اين مشكل در ساير فرودگاه‌ها نيز وجود دارد و تا سه هفته ديگر برطرف خواهد شد.

نظر شما