شناسهٔ خبر: 58407 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

صفی نیا خبر داد:

آغاز اجرای هفت پروژه عمرانی و بهسازی در فرودگاه مهرآباد

ميرسعيد صفی نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد از آغاز اجرای هفت پروژه عمرانی و تاسیساتی بهسازی و نوسازی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال با هدف ارتقای خدمات فرودگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد؛ میرسعید صفی نیا با اعلام این خبر گفت: نیمه اول شهریور این پروژه‌ها با اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد ریال به پیمانکار واگذار و مقرر شد در ۱۸ ماه تکمیل و در زمان مقرر آماده بهره برداری شوند.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه تا تکمیل پروژه‌های در دست اقدام، طرح جدیدی تعریف نخواهد شد، افزود: خوشبختانه با اقدامی بی سابقه، پروژه‌های ۱۵ ماه پیش در کمتر از ۹ ماه انجام شد. هفته گذشته پروژه‌های بهسازی و مقاوم سازی سالن ورودی ترمینال یک و ادامه احداث پروژه pier برای نصب ایربریج ها و فضاسازی مقابل ترمینال ۱ و ۲، ادامه بهسازی ترمینال ۱ و ۲، بهسازی باراندازهای ترمینال ۱ و ۲ و همچنین پروژه روشنایی لندساید مقابل ترمینال ۱ و ۲ را تعریف کردیم.

وی با تاکید بر تسریع انجام پروژه مقاوم سازی و راه اندازی سالن ورودی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد گفت: با پایان این پروژه می‌توانیم بار ترافیکی ورودی مسافران فرودگاه مهرآباد را در ترمینال ۲ و ۶ کاهش دهیم و با تقسیم پروازهای ورودی در ترمینال‌های ۱، ۲ و ۶ از حجم ورود مسافران در این ترمینال‌ها بکاهیم و با سرعت بیشتری به خروج مسافران از ترمینال‌ها در راستای ارتقای خدمات فرودگاهی کمک کنیم.

صفی نیا با اشاره به انجام دو پروژه مهم فضاسازی و روشنایی مقابل ترمینال‌های ۱ و ۲ افزود: با انجام این پروژه‌ها در مسیر زیباسازی و تسهیل گردش کار مسافری حرکت می‌کنیم.

وی گفت: در قالب یک قرارداد جدید حدود ۲۰ پروژه دیگر در راستای ارتقای خدمات استاندارد و ایمنی پروازها و همچنین ارتقای خدمات فرودگاهی در راه داریم که با انجام مناقصه و فراخوان آن پروژه‌ها را نیز شروع خواهیم کرد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد تاکید کرد: تلاش و همراهی واحدهای مختلف فرودگاه مهرآباد برای نهایی شدن پروژه‌های این فرودگاه و کسب رضایتمندی کامل مسافران ادامه دارد.

نظر شما