شناسهٔ خبر: 5846 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا خبر داد

بار ترافیکی در جاده‌های منتهی به شهرها

محدودیت های ترافیکی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به این مطلب که شاهد بار ترافیکی در جاده‌های منتهی به شهرهای کشور هستیم گفت: مردم عزیزمان با قصد استراحت و تفریح به تفرجگاه‌های خارج از شهر رفته‌اند.

سرهنگ جهانگیری رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس درباره ترافیک در روز طبیعت در تفرجگاه‌های شهرهای مختلف کشور گفت: در حال حاضر بررسی‌ طالاعات به دست آمده از شهرهای مختلف کشور نشان دهنده اسن است که شهروندان از شهرها در حال خروج هستند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر محورهای مواصلاتی خارج شهر در استانهای کشور دارای بار ترافیکی است و شهروندان در روز طبیعت قصد استفاده از تفرجگاه‌ها را دارند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: مأموران پلیس راهور در تمام سطح کشور در حال انجام مأموریتهای از پیش تعیین شده برای کنترل ترافیک و همچنین بازگشایی محورهای پرترافیک هستند.

وی تصریح کرد: ما در این روز به شهروندان چندین توصیه می‌کنیم که اولین آنها داشتن صبر و تحمل است به‌گونه‌ای که ماندن در ترافیک را بخشی از برنامه سفر خود در نظر گرفته و از مناظر و طبیعت اطراف جاده در حین تردد لذت ببرند.

سرهنگ جهانگیری گفت: توصیه دوم ما این است هموطنان در جاده‌های کوهستانی به خصوص مکان‌هایی که احتمال ریزش سنگ و کوه وجود دارد اطراق نکنند و از پارک خودروی خودداری کنند.

وی افزود: همچنین از رانندگان خودروهای باری می‌خواهیم تا از سوار کردن اعضای خانواده خود در پشت کامیونها خودداری کنند هرچند که مأموران پلیس از تردد اینگونه خودروها جلوگیری خواهند کرد.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: همچنین به نظر می‌رسد که از بار ترافیکی جاده‌های مرکزی و جنوبی کشور کاسته شده و تنها بار ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور باقی مانده است.

نظر شما