شناسهٔ خبر: 58467 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی:

احکام اعضای شورای بسیج شرکت ساخت اعطا شد

جلسه احکام جدید فرمانده و اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت شهید رجایی از سوی معاون وزیر راه وشهرسازی اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور، از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و با حضور فرمانده و اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت شهید رجایی احکام جدید اعضا اعطا شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات فرمانده و اعضای این شورا خواستار حفظ روحیه بسیجی در شرکت ساخت شد تا مهندسان کشور با الگو قرار دادن این روحیه جهادی بتوانند بیشتر از گذشته فعال باشند.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه از اعضای شورای بسیج خواست تا در شرایط فعلی اقتصادی کشور امید و اعتماد را بین همکاران شرکت تزریق کنند و بدانند که در این موقعیت وظیفه اساسی امید آفرینی در میان هموطنان است.

در این جلسه همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار هماهنگی و همدلی اعضای شورای بسیج شد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، بسیج می‌تواند همانند دوران جنگ نقش عمده‌ای در حفاظت از کشور با سختکوشی و صرفه‌جویی ایفا کند.

در پایان فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی علاوه بر تقدیر و تشکر از زحمات معاون وزیر راه  وشهرسازی در راستای برنامه‌ها، اهداف و عملکرد بسیج، بر ضرورت حفظ آمادگی و بصیرت افزایی بسیجیان و همکاران در شرایط فعلی کشور تاکید کردند. 

نظر شما