شناسهٔ خبر: 5848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده پلیس راه هرمزگان :

ترافیک در خروجی‌های شهر بندرعباس سنگین است

نوروز- ترافیک جاده‌ای فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان گفت: از نخستین ساعت های روز پنجشنبه ترافیک سنگین در خروجی های شهر بندرعباس برقرار بوده و ماموران پلیس راه با استقرار در سه خروجی میدان دفاع مقدس، راه آهن و اسکله شهید باهنر در حال کنترل رفت و آمد و ثبت تخلف رانندگان هستند.

یه گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سرهنگ علی مجیدزاده پنج شنبه به ایرنا گفت: به دلیل شرایط ویژه ۱۳نوروز، مقررات ترافیکی به صورت خاص در حال اجراست و از ورود کامیون و موتورسیکلت به جاده های استان جلوگیری می شود.

وی گفت: با وجود ترافیک سنگین در خروجی های شهر بندرعباس، رفت و آمد در جاده های برون شهری استان روان است و تنها در ورودی آبگرم گنو و روستای سرخون ترافیک سنگین است که ماموران پلیس راه در این دومحل مستقر هستند.

به گفته این مقام انتظامی روز ۱۳فروردین تا ساعت ۱۱، هیچ گونه تصادف منجر به فوت و جرح و خسارت گزارش نشده و انتظار می رود رانندگان با رعایت موارد مهمی مانند استفاده نکردن از تلفن همراه هنگام رانندگی، بستن کمربند ایمنی توسط همه سرنشینان خودرو و رعایت فاصله قانونی با خودروهای دیگر امکان تصادف و حادثه را به حداقل برسانند.

نظر شما