شناسهٔ خبر: 58495 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های فارس خبر داد:

پايان عمليات بازگشت حاجيان در فرودگاه شيراز

بازگشت حجاج مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: با ورود هفدهمين و آخرين پرواز حج تمتع در ۲۱ شهريور ماه، عمليات بازگشت حاجيان در فرودگاه شيراز به پايان رسيد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي فرودگاه شيراز، رضا بديعي فرد، مديركل فرودگاههای استان فارس در حاشيه ورود آخرين پرواز حج تمتع به فرودگاه شيراز با اعلام اين خبرگفت: بر اساس برنامهريزیهای انجام شده تمام كاروانها در زمان مقرر از فرودگاه مدينه به فرودگاه شيراز منتقل شدند.

مديركل فرودگاههای استان فارس افزود: با برگزاری جلسات و اخذ تدابير و تمهيدات مناسب برای انجام هرچه بهتر عمليات حج، خوشبختانه در عمليات برگشت حاجيان مشكل خاصي وجود نداشت و در مجموع امسال آرامش خاصي در پروازهای حج حاكم بود.

بديعي فرد در ادامه با اشاره به اينكه در بحث عمليات برگشت، تاكيد بر تسريع خروج حاجيان از فرودگاه است، گفت: با هماهنگی ارگانهای مستقر در فرودگاه، تلاش شد تا روند تحويل بار و خروج زايران از فرودگاه تسهيل و تسريع شود.

وي اضافه كرد: از مهمترين اقدامات انجام شده در راستای ارتقای سطح كيفيت خدمات به زايران خانه خدا میتوان به آمادهسازی تجهيزات ترمينالی، استقرار ميز خدمت و راهنمای زاير، سرويس و آمادهسازی تسمه نقالهها، تعمير و تأمين چرخ دستی و افزايش تعداد كاركنان پليس، گذرنامه، پايگاه امداد مرزی، گمرك، خدمات و باربری اشاره كرد.

نظر شما