شناسهٔ خبر: 58497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

عملیات اجرایی ساخت محور گنبد - اینچه برون (جاده نفت ) در حال اجرا می‌باشد

آسفالت مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان از ادامه روند پروژه ارتباطی گنبد به اینچه برون(جاده نفت ) خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، طول محور مذکور در حوزه شهرستان گنبدكاووس حدود ۵۶کیلومتر بیان کرد و گفت: با احداث این جاده فاصله ارتباطی مرکز شهرستان گنبد تا مرز اینچه برون را به طول ۲۳کیلومتر کاهش می‌یابد.

حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی گلستان اظهار داشت: محور فوق از شهرستان گنبد شروع و به پایانه مرزی اینچه برون متصل می‌شود و در ادامه تا آق قلا ادامه پیدا می كند با توجه به اهمیت مبادلات تجاری این پایانه مرزی اینچه برون در توسعه بازرگانی و اقتصادی استان تكمیل این محور سهم بسزایی در این رابطه ایفا می‌كند .

وی ادامه داد: تاكنون حدود ۱۵كیلومتر ازمحور مذکور آن بازگشایی مسیر و زیر سازی اولیه انجام شده است و در حال حاضر ۶كیلومتر ابتدایی آن در حال تکمیل  زیرسازی با مصالح زیر اساس می‌باشد. 

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان عنوان نمود : کل اعتبار مورد نیاز پروژه بالغ بر ۶۰۰میلیارد ریال می باشد که در سال ۹۷ با رایزنی‌های انجام شده بودجه قابل توجهی، جهت ادامه عملیات اجرایی این محور در قالب بازگشایی مسیر، تملك زمین‌های مورد نیاز و ادامه زیرسازی انجام خواهد می‌شود.

شهرستان ۳۶۰هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما