شناسهٔ خبر: 5850 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جاده تهران به لواسان بازگشایی شد / مسیر لواسان به فشم همچنان بسته خواهد بود

محدودیت های ترافیکی سرپرست مرکز مدیریت راه های استان تهران از بازگشایی جاده تهران به سمت لواسان در محدوده گردنه قوچک خبر داد و گفت: با وجود پاکسازی جاده لواسان به فشم به دلیل احتمال ریزش دوباره کوه، این مسیر همچنان بسته خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرشاد اسکندری در گفت و گو با ایرنا افزود: با کمک نیروهای راهداری و عوامل امدادی از جمله هلال احمر و پلیس، جاده لواسان به فشم که به دلیل ریزش کوه بسته شده بود، به طور کامل پاکسازی شد.

وی با اشاره به احتمال ریزش دوباره کوه در این محدوده گفت: برای پیشگیری از ایجاد حوادث احتمالی و حفظ امنیت مردم و به دلیل اینکه این منطقه در روز طبیعت با تراکم جمعیت مواجه است، مسیر مزبور از میدان لواسان تا فشم همچنان بسته خواهد بود. به گفته اسکندری این جاده امروز بازگشایی نخواهد شد.

سرپرست مرکز مدیریت راه های استان تهران همچنین با بیان اینکه شهروندان فشمی نیز برای احتیاط بیشتر امکان استفاده از این مسیر را ندارند، افزود: هم اکنون نیروهای پلیس راه در حال تخلیه کامل بار ترافیکی این مسیر هستند.

اسکندری همچنین از تراکم ترافیک در مسیر تهران به لواسان به دلیل وجود حجم بالای خودروها در این مسیر خبر داد.

از اوایل صبح امروز به دلیل ریزش کوه در جاده لواسان به فشم، محور تهران به لواسان از محدوده گردنه قوچک توسط نیروهای پلیس راه و راهور تهران بزرگ بسته اعلام شد و شهروندان زیادی که در روز طبیعت قصد حضور در این منطقه تفرجگاهی پایتخت را داشتند در ترافیک سنگین این مسیر گرفتار شدند.

اسکندری خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۷۷۹۰۹۰۸۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی شهروندان درباره وضعیت ترافیکی و جوی راه های مواصلاتی استان تهران و استان های همجوار است.

نظر شما