شناسهٔ خبر: 5851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ترافیک محورهای ورودی شهر تهران نیمه سنگین است

ترافیک اتوبان کرج رییس پلیس راهور تهران بزرگ از وجود بار ترافیکی نیمه سنگین در تمام محورهای ورودی این شهر همزمان با پایان روز طبیعت و تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سردار سیدتیمور حسینی در گفت و گو با ایرنا افزود: همه مسیرهای ورودی پایتخت از جمله بزرگراه خلیج فارس، آزادراه کرج-تهران، بزرگراه بابایی و... از بار ترافیکی نیمه سنگین برخوردارند.


وی با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای ورودی شهر تهران بدون مشکل خاصی در جریان است، گفت: ترافیک در مسیر لواسان به فشم نیز که از صبح امروز برای مدت زمان زیادی بسته بود، روان است.

از صبح امروز به دلیل ریزش کوه در جاده لواسان به فشم، مسیر تهران به لواسان از محدوده گردنه قوچک توسط نیروهای پلیس راه بسته شده بود که پس از پاکسازی مسیر ساعاتی پیش بازگشایی شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه در معابر خروجی بوستان ها و تفرجگاه های داخل پایتخت نیز ترافیک روانی برقرار است، گفت: به طور معمول بازگشت مردم در روز طبیعت از بوستان ها و مناطق تفریحی به تدریج صورت می گیرد و همین عامل از بروز ترافیک چشمگیر در تهران جلوگیری می کند.

نظر شما