شناسهٔ خبر: 5852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پلیس راه : ترافیک در محورهای ورودی مشهد سنگین است

ترافیک جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با توجه به بازگشت مردم از تفرجگاه های اطراف شهر ترافیک در جاده های ورودی مشهد نیمه سنگین و سنگین است.

سرهنگ یعقوب لطیف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون محور شمالی چناران به سمت مشهد، جاده سرخس از سمت میامی و سد کارده و جاده کلات به مشهد با ترافیک سنگین و نیمه سنگین مواجه است.


وی اظهار کرد: ترافیک در آزادراه شهید شوشتری از محدوده ملک آباد و جاده قدیم نیشابور از ده غیبی به سمت مشهد نیز نیمه سنگین است.

وی گفت: تردد در بقیه جاده های خراسان رضوی روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: امروز هشت فقره سانحه رانندگی بر اثر واژگونی و انحراف به چپ در جاده های این استان رخ داد که موجب مجروح شدن بیش از 10 نفر شد.

سرهنگ لطیف گفت: با توجه به بازگشت مردم به مناطق خود ترافیک در روز جمعه و آخرین روز از تعطیلات نوروزی نیز در جاده های استان خراسان رضوی سنگین خواهد بود.

وی افزود: 248 ایستگاه، گشت ویژه و کنترل نامحسوس پلیس راه در تعطیلات نوروزی در جاده های این استان به ارایه خدمات به زائران و مسافران می پردازند و 150 دوربین ثبت تخلفات نیز در این جاده ها کنترل وسایل نقلیه را برعهده دارند.

استان خراسان رضوی با 21 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی، 120 کیلومتر آزاد راه و هفت هزار کیلومتر بزرگراه رتبه نخست حمل مسافر جاده ای و ریلی را در کشور دارد و جزو استان های دارای بیشترین بزرگراه هاست.

نظر شما