شناسهٔ خبر: 58521 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبر داد:

ارتقاي خدمات فرودگاهی با اجرای برنامه مشترک تاکسيرانی و فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد در جلسه‎ايی با حضور مديرکل فرودگاه مهرآباد و مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيرانی شهر تهران در مورد بهبود شرايط محيطی پايانه‎های تاکسی و ايجاد رفاه برای تاکسيرانان ومسافران گفتگو شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد، با اشاره به برنامه‎ريزي این فرودگاه براي پیاده‎سازی کامل سامانه نوبت‎دهی و همچنین نوسازي خودروهاي تاكسيراني فرودگاه گفت: بی‎شک اگر بخواهیم مسافران فرودگاهی از سیستم‎های غیرمجاز حمل و نقل در فرودگاه استفاده نکنند، باید کیفیت خودروهای تاکسی، فرهنگ رفتار رانندگان و نرخ کرایه‎ها را تصحیح کنیم تا با ایجاد مزیت رقابتی و حفظ شأن مسافران موجب افزایش استقبال از تاکسی های فرودگاهی شویم.

وی با تاکید بر لزوم آسیب‎شناسی معضلات تاکسیرانی و ارائه راهکارهای مناسب گفت: ما در این حوزه نیاز به تحول داریم و باید در کنار اصلاح طرح مکانیزه وهوشمندسازی خدمات از مد‎ل‎های جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند و مکانیزه استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز در مورد برنامه‎های آینده این سازمان برای رفع معضلات تاکسیرانی در فرودگاه مهرآباد گفت: برنامه‎ریزی برای نصب سامانه نرخ‎گذاری و نرخ آنلاین تاکسی‎ها، نوسازی خودروها، برگزاری یک انتخابات برای ایجاد کمیته همفکری وهمچنین تهیه منشور اخلاقی رانندگان از جمله برنامه‎های آینده ما هستند.

عليرضا قنادان افزود: ما به موضوع تسهیلات نوسازی خودروهای فرودگاه مهرآباد نگاه ویژه‎ای داریم زیرا با توجه به وجود حمل و نقل چند وجهی عمومی در فرودگاه مهرآباد تاکسی باید بتواند به عنوان یک وسیله مناسب مشتریان خود را جذب کند.

گفتنی است در این نشست موضوع اجرای برنامه مشترکی میان دو مجموعه به منظور افزایش کیفیت خدمات تاکسی‎ها، سهولت استفاده از آنها برای مسافران و همچنین رفع مشکلات رانندگان تاکسی مورد استقبال طرفین قرار گرفت.

نظر شما