شناسهٔ خبر: 5853 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس پلیس راه گیلان:

تردد خودروها در محدوده منجیل با کندی صورت می گیرد

ترافیک رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به موج بازگشت مسافران از استان گفت: هم اینک تردد خودروها در محور رشت - قزوین در محدوده منجیل رودبار با کندی انجام می شود.

سرهنگ مهیار رستگار پنجشنبه شب در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: ترافیک در دو محور مهم خروجی گیلان شامل محور رشت - قزوین و آستارا - اردبیل نیمه سنگین ولی روان است.


وی از رانندگان خواست با توجه به حجم بالای تردد خودروها و بازگشت مسافران، نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان بایادآوری اعمال محدودیت های ترافیکی درجاده ها و محورهای مواصلاتی استان گفت: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروز در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت یک بامداد پانزدهم فروردین ماه از محور قزوین به رشت و بالعکس ممنوع می باشد.

سرهنگ رستگار اضافه کرد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی نیز در سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه در محورهای اردبیل به آستارا و خلخال به اسالم ممنوع است.

طرح ترافیکی نوروز ۹۴ از بیست و پنجم اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه می یابد.

در این طرح، روزانه ۵۰۰ نفر نیرو در قالب ۷۰ گروه بصورت گشت های محسوس و نامحسوس در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

همچنین ۲۰۰ پلیس افتخاری و راهور محله در اجرای این طرح همکاری دارند.

۵۱ پایگاه امدادی درون شهری و برون شهری جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز همزمان با آغاز این طرح، فعال شده است.

نظر شما