شناسهٔ خبر: 58559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی اتاق فکر بندر خرمشهر

جلسه اولین جلسه هم اندیشی اتاق فکر بندر خرمشهر با حضور دستیار ویژه جوان مدیر کل و اعضای اتاق در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، اولین جلسه اتاق فکر بندر خرمشهر با حضور دستیار ویژه جوان مدیر کل و اعضای اتاق در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

دستیار ویژه جوان مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ابتدای جلسه به بیان هدف و لزوم تشکیل اتاق فکر و نقش آن در حل مسائل سازمانی پرداخت.

حامد عسجری بهره‌گیری از توانمندی‌های فکری، تجارب و اندیشه‌های همکاران و ظرفیت‌های سازمانی،دست‌یابی به نقطه نظرات مشترک، شناسایی و بررسی مسائل و مشکلات، ارائه راه‌کارهای راهبردی و اجرایی و اصلاح فرایندها را از جمله اهداف تشکیل اتاق فکر بندر خرمشهر برشمرد.

وی افزود: به منظور تعیین سیاست‌های اتاق فکر، گزارشی از خروجی جلسات به مدیریت ارجاع داده و پس از آن تحلیل بازخوردها و بازاندیشی نیز انجام می شود.

دستیار ویژه جوان مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلسات مستمر و استفاده از خرد جمعی، همدلی و پویایی علاوه بر طرح مسائل و دیدگاه‌ها و تبادل نظر، کمک شایانی به ارائه راهکارهای سازنده و ارزشمند در مسیر توسعه و پیشرفت مجتمع بندری خرمشهر صورت گیرد.

در این جلسه اعضا نظرات خود را درباره تعیین خط مشی و فعالیت‌های آتی اتاق فکر و اولویت‌بندی موضوعات ارائه کرد.

نظر شما