شناسهٔ خبر: 5856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محورهای شمالی پرحجم است/ مردم به موقع طرحها را اجرا کردند

ترافيك در جاده ها رییس پلیس راه راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه در پایان دومین دور از سفرهای تعطیلات نوروزی قرار داریم، گفت: مسافران نوروزی در حال بازگشت هستند و محورهای شمالی از این رو پرحجم است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت وگو با ایرنا، درخصوص آخرین وضعیت راههای کشور، افزود: در همین راستا محدودیت های ترافیکی برای کامیونها اجرا کردیم و محورهای چالوس به کرج و هراز از آب اسک به رودهن از بعدازظهر امروز یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه ناجا وضع ترافیکی در محورها را آرام خواند و اظهار داشت: بار ترافیکی در حوزه 30 کیلومتری شهرها همچنان پرتردد و پرچالش است.

وی ادامه داد: از رانندگان می خواهیم برای بازگشت خود برنامه ریزی کرده و به هنگام ترافیک سنگین و نیمه سنگین سعه صدر داشته باشند تا سالم به مقصد برسند و از سفر نوروزی خود لذت ببرند.

حمیدی در پاسخ به این سوال ایرنا که میزان رعایت مردم نسبت به توصیه های پلیس راهور به چه صورت بوده است، گفت: خوشبختانه مردم مراعات و طرحهایی را که از قبل توسط پلیس راهور هماهنگی شده بود، به موقع اجرا کردند.

وی ابراز امیدواری کرد، با ادامه همین روند از سوی مردم و مراعات قوانین راهنمایی و رانندگی و توصیه هایی که به آنها شده است، تصادفات نیز کاهش یابد.

نظر شما