شناسهٔ خبر: 58575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افزایش تخصیص اعتبارات ملی و استانی و تسریع در پروژه‌های جاده‌ای و ریلی

نشست مدیرکل راه وشهرسازی چهارمحال و بختیاری در مسیر توسعه از عملکرد اداره راه وشهرسازی ، اهداف و کارهای صورت گرفته در حوزه راه و راه آهن را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان چهارمحال بختیاری ، حسینی در ابتدای این برنامه از وضعیت راه‌های کشور و سهم استان از این راه‌ها مطالبی عنوان کرد.وی خاطر نشان کرد در استان حدود ۲۱۵کیلومتر بزرگراه و ۷۹۲کیلومتر راه اصلی و همچنین ۲۹۱کیلومتر راه فرعی و ۶۷۶کیلومتر راه خاکی در حال استفاده می‌باشد.همچنین از مجموع ۳۷۳۲ کیلومتر از راه‌های استان ۲۳۸۱ کیلومتر آن راه روستایی می‌باشد.

وی اظهار کرد؛ با توجه به افزایش تردد در محورهای استان و واقع شدن در مسیر کوریدور جنوب به مرکز کشور و اینکه استان در فصل بهار و تابستان مقصد مسافران از دیگر نقاط ایران خصوصا استان‌های جنوبی قرار دارد با هدف افزایش تخصیص اعتبارات ملی و استانی و تسریع در پروژههای راه و راه آهن؛ جلسات متعددی با مقام عالی وزارت و معاونین وزیر راه وشهرسازی باحضور استاندار و مجمع نمایندگان استان برگزار شد.

داریوش حسینی از اقدامات راه وشهرسازی استان در قالب پروژه‌های ملی شامل احداث چهارخطه شهرکرد-بروجن-لردگان ؛ چهارخطه شهرکرد-سامان-تیران ؛ چهارخطه شهرکرد-بن- داران و همچنین شهرکرد-فارسان-چلگرد نام برد.

ایشان از عزم راه وشهرسازی استان در تلاش حداکثری برای بهبود وضعیت راه‌های استان خبر داد.

نظر شما