شناسهٔ خبر: 58600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رتبه‌های برتر بنادر و دریانوردی خوزستان در ارزیابی شاخص‌های حوزه‌های عمومی و اختصاصی

عادل دریس استاندار خوزستان از مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به پاس موفقیت‌های متوالی در کسب رتبه‌های برتر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، درجریان برگزاری جشنواره شهید رجایی ضمن معرفی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در زمینه‌های رعایت حقوق شهروندی، مناسب‌سازی محیط ویژه معلولین، نظام آموزشی کارکنان و اجرای مدیریت سبز، با اهدای لوح سپاس به عادل دریس از وی به پاس کسب موفقیت‌های متعدد توسط این اداره کل همچون سال‌های گذشته تقدیر به عمل آمد.

بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد اعلام شده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان موفق شده است در ادامه‌ی موفقیت‌های پیشین طی سال‌های قبل علاوه بر کسب رتبه‌ی برتر درحوزه شاخص‌های اختصاصی، در سه حوزه‌ی یاد شده‌ی فوق نیز به رتبه‌های برتر دست پیدا کرده و موفقیت تلاش‌های مدیران و کارکنان این دستگاه اجرایی پیشگام را در سطح استان به منصه‌ی ظهور برساند.

یادآور میشود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ارزیابی شاخص‌های حوزه‌های عمومی و اختصاصی موفق به کسب حداکثر امتیازات شده و برتری خود را در حوزه‌های مذکور مسجل کرده است.

فهرست​نمایی سرور

نظر شما