شناسهٔ خبر: 58609 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی بیان کرد:

قلع و قمع ۶۸ سازه در حریم جاده‌های خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در پنج ماهه سالجاری ۶۸ ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده‌های استان قلع و قمع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار داشت: صیانت از جاده‌های استان از رسالت‌های راهداری است و در این زمینه با هر نوع ساخت و ساز و ایجاد سازه که در جاده‌ها سبب خدشه‌دار شدن ایمنی ترددها شود، برخورد می شود.

وی افزود: نصب تابلو بصورت غیرمجاز در حریم جاده از دیگر مصادیق عوامل تهدید ایمنی برای کاربران جاده‌ها است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با عاملان آن بجد برخورد می‌کند.

وی گفت: در پنج ماهه سالجاری  ۷۵ مورد اخطار در زمینه تخلف ساخت و ساز در حریم جاده‌های استان داده شده است.

بدیعی مقدم در بخش دیگر سخنان خود درباره اقدامات انجام شده برای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای گفت: در سالجاری خط کشی در سطح ۵۶۰ کیلومتر از جاده‌های استان انجام شده است و در این مدت ۵۱۰کیلومتر علائم افقی و خط نوشته در سطح محورهای استان انجام و ۲هزار و ۲۵۰متر حفاظ در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی سفرها در جاده‌های استان، اتمام عملیات تامین روشنایی تونل جدید بابا امان در بجنورد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: روشنایی تونل بابا امان بجنورد به طول ۳۲۸ متر اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

نظر شما