شناسهٔ خبر: 58611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد:

روکش ۱۲۳کیلومتر از راه‌های استان همدان

حمید پرورشی خرم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۱۲۳کیلومتر از راه‌های آسفالته استان در پنج ماهه نخست امسال روکش شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، حمید پرورشی خرم اظهار داشت: عملیات روكش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی و فرعی و روستایی انجام شده است.

وی افزود: عملیات اجرای روکش آسفالت در مسیرهای ارتباطی استان به منظور رفع خرابی‌های موجود، نگهداری مطلوب و بهینه و ارتقای کیفی سطح راه‌های استان انجام شده است.

پرورشی خرم از درزگیری ۷۴کیلومتر از راه‌های آسفالته استان خبر داد و یادآور شد: این عملیات با هدف تزریق مواد در درزهای به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه‌ها انجام شده است.

وی، اصلاح قیرزدگی را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: در پنج ماهه نخست امسال عملیات قیرزدگی در راه‌های استان به طول ۲۷ کیلومتر انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه، آسفالت حفاظتی، آسفالت شانه راه‌ها، آسفالت رگلاژی، شانه‌سازی راه‌های آسفالته، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته، رگلاژ راه‌های شنی، موج تراشی و لكه‌گیری راه‌های آسفالته را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری در پنج ماهه نخست سال جاری برشمرد.

گفتنی است، استان همدان دارای ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه است که از این میزان ۶۰۰کیلومتر بزرگراه، ۸۵کیلومتر آزادراه،  ۳۱۸کیلومتر راه اصلی، ۷۵۰کیلومتر راه فرعی و بقیه راه روستایی است.

نظر شما