شناسهٔ خبر: 58624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید سرزده سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از پروژه‌های نهاوند

بازدید رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند به صورت سر زده از پروژه های این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،  حسن ربانی ارشد در این بازدید ضمن تسریع در روند انجام پروژه ها عنوان کرد: در حال حاضر از ۸کیلومتر قرارداد راه اصلی نهاوند- آورزمان ۳کیلومتر راه‌اندازی شده و ۳کیلومتر به زودی قیر پاشی خواهدشد و ۲ کیلومتر دیگر در حال ترانشه برداری می باشد.

وی افزود: از ۱۱کیلومتر قرارداد بسته شده پروژه راه اصلی نهاوند- بروجرد- سه راهی شعبان ۹ کیلومتر آماده و زیر ترافیک است و باقی مانده این مسیر در حال پیگیری جهت مناقصه می باشد.

ربانی همچنین در ادامه بازدید از محور نهاوند- آورزمان بر تسریع در اجرای آسفالت کیلومتر ۵ تا ۸ این پروژه تاکید نمود.

وی اعلام کرد: برای پروژه نهاوند به فیروزان از دیگر راه‌های پر تردد این شهرستان به مبلغ ۱۰میلیارد تومان مجوز مناقصه گرفته‌ایم و در حال پیگیری جهت انجام مناقصه می‌باشیم.

وی همچنین در ادامه بازدید عنوان کرد: پروژه نهاوند -کنگاور علی الخصوص تعریض پل حاجی علی مراد و اجرای زیر گذر شعبان را در اسرع وقت پیگیری خواهیم کرد.

ربانی در بازدید از پروژه‌های راه‌های روستایی این شهرستان نیز بر تسریع در اجرای پروژه‌های راه روستایی دهنو علیا، قشلاق بابارستم و راوند تاکید نمود.

نظر شما