شناسهٔ خبر: 58628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولین کشوری و استانی صورت گرفت:

تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان کرمانشاه

معارفه در مراسمی با حضور مسئولین کشوری و استانی ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ عبدالکریم احسانی، سرهنگ داریوش محمدی عهده‌دار فرماندهی یگان مذکور در استان کرمانشاه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در مراسمی که روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۵ با حضور مسئولین ارشد این اداره کل، فرماندهی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، نمایندگان انتظامی استان کرمانشاه به منظور معرفی فرمانده جدید این یگان برگزار شد، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، از زحمات عبدالکریم احسانی تقدیر کرد و گفت: این که،  این یگان در کشور به خوبی قوانین انتظامی و اداری را با هم در راستای خدمت رسانی تلفیق کرده، جای تقدیر دارد.

شریفی افزود: بی شک در استان کرمانشاه در میان تعدد عملیات‌های اجرایی، در ابتدا شاهد جلسات متعدد از طریق مسئولین ذیربط برای پیگیری بوده‌ایم و نهایت اجرای تصمیم یگان، در شهرستانهای متفاوت به تصویر کشیده شده است.

شریفی در پایان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ عبدالکریم احسانی در زمان تصدی فرماندهی یگان حفاظت در استان برای سرهنگ محمدی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه؛ سرهنگ عباس نژاد، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی در این مراسم با تأکید بر حفظ بیت المال به عنوان مهمترین دغدغه این سازمان و یگان گفت: با توجه به این که افراد شاغل در این حوزه دارای حکم ضابط قضایی خاص هستند، در درجه اول، باید پیشگیری و نهایت تشکیل پرونده قضایی را در پی داشته باشد.

در ادامه حکم مسئولیت سرهنگ داریوش محمدی، توسط سرهنگ سلیمی ریاست بازرسی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن قرآئت و به ایشان تحویل گردید.

نظر شما