شناسهٔ خبر: 5866 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

دهقان در گفتگو با پایگاه خبر ی وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

هیچ‌ پروازی به علت فقدان هواپیما لغو نشد / ترافیک سفرهای هوایی روان‌تر از سال گذشته بود

فرودگاه مهرآباد مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش ۳ تا ۴ درصدی تاخیرهای پروازی در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: تقریبا هیچ‌ پروازی به علت نبود هواپیما لغو نشد.

مرتضی دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت پروازهای نوروزی با بیان اینکه امسال ترافیک پروازی نسبت به نوروز ۹۳ از روان‌تر بود، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه شرایط جوی در ایام نوروز مقداری نامساعد و در پروازها تاثیرگذار بود آمارها نشان می‌دهد تاخیرهای پروازی سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بین ۳ تا ۴ درصد کاهش یافت و پروازها با نظم خاصی انجام شدند.

وی افزود: طبق دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری از مسافرانی که پروازهای آنها با تاخیرها مواجه می‌شد پذیرایی صورت می‌گرفت و با توجه به هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌های کشور و سایر دستگاه‌های ذیربط پروازهای نوروزی با کمترین مشکل مواجه بود.

دهقان ادامه داد: برای پروازهایی که به علت نقص فنی با تاخیر مواجه می شد هواپیمای جایگزین در نظر گرفته شد و تقریبا هیچ‌ پروازی به علت نبود هواپیما لغو نشد.

مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی با بیان اینکه در ایام نوروز نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری در ستاد هماهنگی خدمات کشور به صورت دائم حضور داشتند افزود: یک روز درمیان جلسات هماهنگی مدیران برگزاری شد و تمام پروازها مانیتور می‌شد و یک نظارت مستمر بر روی پروازهای نوروزی وجود داشت. /

نظر شما