شناسهٔ خبر: 58699 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها عنوان کرد:

تاکيد بر تسريع در اجرای پروژه‌های فرودگاه مهرآباد

غلامحسین باقریان عضو هيأت مديره و معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در بازديد از پروژه‌های فرودگاه مهرآباد بر ضرورت برنامه ريزی برای تسريع در فرآيند اجرای اين طرح ها تأکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي فرودگاه مهرآباد، غلامحسين باقريان به همراه مدیرکل فرودگاه مهرآباد با حضور در کارگاه پیمانکار پروژه های فرودگاه مهرآباد از اقدامات و تلاش هاي انجام شده و مديريت مطلوب در نظارت بر روند تكميل پروژه ها قدرداني و بر تسريع در انجام پروژه ها تأكيد کرد.

عضو هيأت مديره شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران با بیان اینکه فرودگاه مهرآباد از شرایط ویژه ای برخوردار است؛ گفت: ما در تشکیل کارگاه، روش اجرای کار، بررسی زمان بندی درست انجام پروژه و مستندسازی وضعیت طرح و نقشه ها فرصت آزمون وخطا نداریم و باید در انجام پروژه ها به عملیاتی بودن فرودگاه توجه شود.

گفتنی است پروژه های در حال اجرا در مهرآباد شامل بهسازي سالن ورودی ترمینال یک، ادامه احداث پروژهpier  برای نصب ایربریج ها، فضاسازی مقابل ترمینال ۱ و ۲، ادامه بهسازی ترمینال ۱ و ۲، بهسازی باراندازهای ترمینال ۱ و ۲  و همچنین پروژه روشنایی لندساید مقابل ترمینال ۱ و ۲ است.

نظر شما