شناسهٔ خبر: 58719 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

تداوم مذاکرات برای تعیین نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین/ آمادگی ۱۵ هزار ناوگان اتوبوسی برای جابه‌جایی زائرین

عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هفته آینده تمهیدات و برنامه‌های سازمان راهداری برای جابه‌جایی زائران در ایام اربعین اعلام می‌شود، گفت: هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس گرفته نشده است و مذاکرات با شرکت‌ها برای تعیین نرخ ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایلنا عبدالهاشم حسن نیا،‌ رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره احتمال افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین به مقصد شهرهای مرزی ایران و عراق، اظهار داشت: یک هفته دیگر جزئیات تهمیدات سازمان راهداری برای برگزاری سفرهای زائران به عراق را در ایام اربعین اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: هنوز مذاکرات با شرکت های مسافری برای تعیین نرخ بلیت در این ایام ادامه دارد و تصمیمی برای قیمت بلیت اتوبوس نگرفته ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه الان زود است که بخواهیم درباره قیمت بلیت اتوبوس در این ایام اطلاع رسانی کنیم،‌ ادامه داد: بیش از یک ماه تا شروع سفرهای اربعین زمان وجود دارد تا برای این موضوعات تصمیم گیری کنیم.

حسن نیا با بیان اینکه مانند سنوات گذشته ناوگان حمل و نقل جاده ای آماده انجام جابه جایی زائران در ایام اربعین است، گفت: پیش بینی می کنیم که دو میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در ایام اربعین به عراق سفر کنندکه بخشی از این زائران با راه آهن و بخشی دیگر از دیگر هواپیما جابه جا خواهند شد اما مانند سال های گذشته بخش عمده ای تقریبا نزدیک به ۹۰ درصد از زائران از طریق اتوبوس و حمل و نقل جاده ای عازم عراق خواهند شد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: چیزی حدود ۱۵ هزار ناوگان اتوبوسی آماده جا به جایی زائران هستند./

نظر شما