شناسهٔ خبر: 58804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور عمرانی استانداری قم بیان کرد:

اتمام مسکن مهر مددجویان قم با اتخاذ تدابیر ویژه

جلسه معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: مسکن مهر طاها ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امدام امام خمینی(ره) قم باید با اتخاذ تدابیر ویژه به سرانجام برسد و در اختیار نیازمندان قرار بگیرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی در دومین جلسه شورای تامین مسکن استان قم افزود: با توجه به این که این پروژه متعلق به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام(ره) می باشد، لازم است همه متولیان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خدمات رسانی و خیرین به این پروژه ورود پیدا کرده و برای اتمام و تکمیل این واحدها همکاری نمایند.

وی ادامه داد: این پروژه خاص است و افراد آن به طور عمده از معلولان بهزیستی و تحت پوشش کمیته امداد هستند که تاکنون حدود ۶۷درصد پیشرفت داشته و باید هرچه سریعتر تحویل نیازمندان شود.

بهشتی از شرکت‌های خدمات‌رسان خواست نهایت همکاری را در واگذاری انشعابات برای پیشرفت پروژه داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به باقی ماندن ۹۱۲واحد مسکن مهر در استان قم اظهار داشت: این واحدها به طور عمده بالای ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی هستند و امیدواریم تا پایان سال جاری تعدادی از این واحدها تکمیل و تحویل اعضا شود.

از مجموع ۴۳هزار و ۸۲۵ واحد مسکن مهر در استان قم تاکنون ۴۲ هزار و ۵۹۲ واحد تحویل متقاضیان شده و ۳۱۲ واحد نیز که در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات مالی متوقف بوده تا پایان سال جاری تحویل خواهد شد و بقیه واحدها نیز در حال پیگیری رفع مشکلات حقوقی می باشد.

مسکن مهر قم در منطقه پردیسان قم احداث شد. پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

نظر شما