شناسهٔ خبر: 58814 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع خبر داد:

را‌ه‌اندازی سامانه الکترونیک صورت کارکرد پروژه‌ها در شرکت ساخت و توسعه/ رتبه هشتم شرکت ساخت در حوزه فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی دولت

سر در ساختمان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی تهیه، ارسال و بررسی صورت کارکرد پروژه ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این شرکت از سوی کمیسیون توسعه دولت الکترونیک در بین ۹۳ دستگاه اجرایی جایگاه هشتم کشوری در حوزه فناوری اطلاعات را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شاپور پولادی ضمن اعلام این خبر در تشریح عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع گفت:‌ نوسازی و تحول اداری به منظور ارتقاء بهره‌وری از مهمترین وظایف است که طراحی فرآیندها و مهندسی مجدد روش‌های انجام کار متناسب با فناوری‌ها و شرایط روز بخش مهمی از برنامه‌های این معاونت همسو با اهداف شرکت است.

وی شفاف‌ سازی رویه‌ها و سیستم گردش اطلاعات را یکی از مهمترین اهداف برشمرد و توضیح داد:‌ ایجاد  و توسعه سامانه‌های الکترونیکی و پورتال شرکت در بخش‌ها و معاونت‌های مختلف موجب حذف مراجعه حضوری پیمانکاران و مشاورین شده است به طوری که از طریق سیستم اتوماسیون اداری مکاتبات در هر سطح  از شرکت انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع ادامه داد: این دسترسی در کلیه سطوح و معاونت‌های شرکت ایجاد شده که علاوه بر صرفه‌جویی در وقت موجب کاهش هزینه‌های جاری پیمانکاران و مشاوران نیز می‌شود.

پولادی اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات را مثبت ارزیابی کرد وافزود: شرکت ساخت وتوسعه در این حوزه در بین سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه‌ وزارت راه  وشهرسازی جزء برترین‌ها است و از سوی کمیسیون توسعه دولت الکترونیک در بین ۹۳ دستگاه اجرایی جایگاه هشتم کشوری در حوزه فناوری اطلاعات را کسب کرده است.

وی شرکت ساخت را مجری سامانه ارزیابی تملک در کل وزارت راه و شهرسازی معرفی و عنوان کرد: در بخش نرم‌افزار نیز با استفاده از ظرفیت‌های دولت الکترونیک با ایجاد سامانه‌های مختلف حقوقی، پرسنلی، مالی، حقوق و دستمزد، مناقصه‌ها و مزایده‌ها و کنترل پروژه گام‌های مهمی برداشته شده است.

پولادی تاکید کرد: پیاده سازی بانک اطلاعاتی متمرکز و جامع در شرکت و برقراری ارتباط بین سامانه‌های ایجاد شده نیز بخش دیگری از برنامه‌های این معاونت در سالجاری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع همچنین از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی تهیه، ارسال و بررسی صورت کارکرد پروژه ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این اقدام موجب حذف فرآیندهای اداری و تسهیل ارتباط میان شرکت و ارباب رجوع خواهد بود.

پولادی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در شرکت ساخت وتوسعه اظهار داشت: حق دسترسی آسان و سریع به خدمات و فرصت‌های اداری برای همه شهروندان به شکل غیرحضوری و با استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین میز خدمت در صورت مراجعه حضوری به شرکت بخش دیگری از خدمات ارایه شده در راستای رعایت حقوق شهروندی در شرکت ساخت و توسعه است.

نظر شما