شناسهٔ خبر: 5885 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی کمیسیون عمران از دعوت وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون عمران خبر داد؛

حضور آخوندی در کمیسیون عمران مجلس

پنجاه و هفتمين نشست كميسيون ايمني راه‌ها سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، فرمانده‌ پلیس راه کشور و رئیس جمعیت هلال احمر در نشست این هفته کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون گزارش عملکرد این سه دستگاه را در روزهای پایانی سال گذشته و ایام نوروز ۹۴ استماع می‌کنند.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره نشست این هفته کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست این هفته طبق سنوات گذشته پس از تعطیلات نوروزی از مسئولان و عوامل ناوگان حمل و نقل کشور به ویژه حمل و نقل جاده‌ای دعوت کرده‌ایم تا در کمیسیون عمران حاضر شوند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه در نشست این هفته کمیسیون عمران از مسئولان مرتبط با حوزه حمل و نقل کشور دعوت شد افزود: از وزیر راه و شهرسازی٬ پلیس راه و رئیس سازمان هلال احمر برای بیان گزارش عملکرد دستگاه‌های زیربط خود دعوت شد.

وی با یادآوری زمان شروع طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۳ تا ۱۵ فرودین‌ماه ۹۴ ٬ ادامه داد: در نشست این هفته کمیسیون عمران آمار حوادث و سوانح نوروزی قرائت و علل سوانح جاده‌ای بررسی می‌شود٬ همچنین اعضای کمیسیون٬ گزارش هر یک از دستگاه‌ها را به طور جداگانه استماع خواهند کرد.

همچنین کارگروه دریایی و دریانوردی کمیسیون مذکور، عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی را رسیدگی خواهد کرد./

نظر شما