شناسهٔ خبر: 58905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امضاء تفاهم نامه همكاری میان اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران و سازمان همیاری شهرداری‌های استان

تفاهم نامه با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی، تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، در راستای تحقق اهداف،سیاست گذاری‌ها و برنامه‌های ترسیم شده در سند چشم انداز ۲۰ساله و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی، تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران به امضاء رسید.

این تفاهم نامه طی مراسمی در روز یکشنبه اول مهرماه به امضاء محمدتقی انزان پور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و جواد واحدی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضاء رسید.

بر اساس این گزارش، محمد تقی انزان پورمدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران هدف از امضای این تفاهم نامه را بهره‌مندی و استفاده متقابل از امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاران غیر دولتی برای ارتقاء و نیل به اهداف سازمانی در زمینه انجام امور بازرگانی ، صادرات ، واردات و مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه‌های مورد علاقه دو طرف برشمرد .

وی همکاری و مشارکت دو طرف برای توسعه گردشگری و افزایش سهم مسافرت‌ها و حمل و نقل دریایی در حوزه دریای خزر را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و اظهار امیدواری کرد که در صورت اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه منعقده، توسعه فعالیت‌های دریایی و بندری و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه تحقق یابد. 

نظر شما