شناسهٔ خبر: 58910 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان خبر داد :

ثبت بیش از ۷۷میلیون تردد در شش ماهه اول سالجاری در محورهای مواصلاتی استان سمنان

احسان منصور کیایی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از ثبت بیش از ۷۷میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در شش ماهه اول سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ،  احسان منصورکیایی با اشاره به اهمیت استان سمنان به لحاظ دارابودن یکی از شریانهای  مهم و پرترافیک کشور گفت: بر اساس نتایج استخراج شده از ۵۴دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی، در این مدت بیش از ۷۷میلیون خودرو از محورهای استان عبور کرده اند که نسبت به مدت مشابه بیش از ۱۵درصد افزایش داشته است .

ایشان اظهار داشت : محور شریف آباد - ایوانکی بیشترین تردد خودروها را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

منصورکیایی افزود: در شش‌ماهه اول سال ۹۷ تعداد عبور وسایل نقلیه سنگین از محورهای استان  ۱۵میلیون ۷۰۰ هزار وسیله بوده که حدود ۲۱درصد کل تردد را  به خود اختصاص داده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه  سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور برای اعمال قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تخلفات در طول محورهای بزرگراهی استان تجهیز شده اند، افزود: سرعت متوسط تردد وسایل نقلیه در راه‌های استان  در این مدت ۸۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

 

نظر شما