شناسهٔ خبر: 58983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان بیان کرد:

رسیدگی به مطالبات رانندگان حمل ونقل جاده‌ای دغدغه اصلی مسئولین حوزه حمل ونقل

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ، دغدغه اصلی مسئولین حوزه حمل و نقل ، رسیدگی هرچه بهتر به مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : رسیدگی به مشكلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولین حوزه حمل و نقل جاده‌ای است و تا رسیدن به  نتیجه نهایی پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

ایرج دست نشان بااعلام این خبرافزود: بخشی از مسائل و مشكلات  از جمله برخورد با شركت‌های متخلف حمل و نقلی، كمیسیون‌های اضافی شركت‌های متخلف، اطلاع‌رسانی به رانندگان در خصوص میزان كرایه دریافتی، بازگشت بیمه تأمین اجتماعی به روال قبلی و راه‌اندازی بیمه تكمیلی رانندگان به صورت فوری رسیدگی و با فوریت حل و فصل شده است.

وی درخصوص تأمین لاستیك و قطعات و اقلام مصرفی مورد نیاز رانندگان اظهار داشت:تعداد  ۱۶۲اتوبوس ،۱۵۰ تانکر، ۱۴۵۱کامیون کشنده  و۲۸۴۰ انواع کامیون چوبی -فلزی-کمپرسی - تریلر - خاور در استان زنجان مشغول به فعالیت قانونی هستند و تاکنون ۱۸۰۰حلقه لاستیک حواله‌ای بین آنان توزیع شده است و بر طبق دستور معاون اول رئیس جمهوری مقرر شد لاستیك‌های موجود در انبار گمركات و سازمان اموال تملیكی هر چه زودتر میان رانندگان توزیع شود.

دست نشان تصریح کرد:برابر اطلاعات دریافتی ، چهارسایز از تایرهای باری-اتوبوسی مشمول کاهش ۲۱درصدی تعرفه واردات است و به‌همین‌منظور تا زمان کاهش التهاب بازار لاستیک‌های باری - اتوبوسی این تایرها با تعرفه ۵‌درصدی و ارز دولتی به کشور وارد می‌شوند .

نظر شما