شناسهٔ خبر: 59023 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرعامل هگتا؛

تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره شرکت رجا انجام شد

لوگو رجا مراسم تکریم و تودیع سید محمد راشدی از ریاست هیأت مدیره رجا و معارفه فرهاد فرهمند محمدی به عنوان عضو هیأت مدیره این شرکت با حضور مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا)، انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روز گذشته چهارم مهر ماه مراسم تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره شرکت رجا انجام شد و مدیرعامل هگتا در مراسم تکریم و تودیع سید محمد راشدی از ریاست هیأت مدیره این شرکت، از وی به عنوان استاد یاد کرد و گفت: از خصوصیات بارز ایشان مومن بودن، صداقت و راستگویی است و همواره در راه‌آهن و رجا از ایشان به عنوان مدیر صاحب تجربه یاد می‌شود.

علی دستجردی همچنین در معارفه فرهاد فرهمند محمدی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره رجا با بیان این که اگر مدیران متخصص و کارآمد باشند از تهدیدها، فرصت می‌سازند افزود: انتخاب وی که فردی متعهد و متخصص و رشد یافته در درون سازمان است برای کمک به تیم اجرایی می‌باشد.

وی همچنین از علیرضا محمودی که در جلسه اخیر هیأت مدیره شرکت رجا به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شده به عنوان فرمانده تیم اقتصادی رجا یاد کرد و ادامه داد: بر طرف شدن وابستگی به قطعات فنی از خارج کشور باید کم شده و به سمت دانش بنیان شدن حرکت کرد.

علیرضا محمودی-رئیس جدید هیأت مدیره شرکت رجا- نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سید محمد راشدی در شرکت رجا گفت: امروز شاهد تکریم فردی هستیم که یک عمر تلاش صادقانه و خالصانه برای بهبود صنعت ریلی کشور داشت و از سویی دیگر شاهد حضور فرد توانمند دیگر (فرهاد فرهمند) به عنوان عضو هیأت مدیره هستیم که حضورشان همواره ملموس بوده و هست.

سید محمد راشدی در این مراسم ضمن حلالیت طلبیدن از مدیران حاضر گفت: عرق رجایی بودن را از دست نداده و کماکان در خدمت همکاران خواهم بود و ذخیره‌ای که داریم امانتی است که به عنوان یک سرباز کمک خواهیم کرد.

وی واگذاری رجا را غیرکارشناسی دانست و افزود: حتی در کشورهای پیشرفته هم بخش مسافری ریلی خصوصی سازی نشده است.

فرهاد فرهمند محمدی که به عنوان عضو جدید هیأت مدیره منصوب شده است در این مراسم گفت: از سال‌های ۷۸ با آقای راشدی همکار و رفیق بودیم و جا دارد از زحمات ایشان تشکر کنیم.

نظر شما