شناسهٔ خبر: 59031 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش ترددهای ورودی و خروجی به خراسان شمالی در تابستان۹۷

ترافیک جاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شمار ترددهای ورودی و خروجی به این استان در تابستان ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در این مدت ۲ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۵۳۸ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  ۳.۳۵ درصد رشد داشته است. و همچنین در تابستان ۹۷ تعداد۲ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۸۲ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مقایسه با تابستان سال گذشته۶.۶۹ درصد افزایش داشته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، اکنون ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح جاده‌های استان تردد جاده‌های استان را ثبت می کند.

بدیعی مقدم اظهار کرد: تابستان سال گذشته ۲ میلیون ۶۱۴ هزار ۷۸۳ هزار دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده و در این مدت ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۶۲۹ دستگاه خودرو از استان خارج شده است.

بدیعی مقدم گفت: دراین مدت بیشترین ترددها به ترتیب در محور های شیروان - بجنورد و بالعكس، بجنورد - اسفراین و بالعكس و قوچان - فاروج ثبت شده است.

وی گفت: كم تردد ترین محورها نیز امیرآباد - جاجرم ، جاجرم - سنخواست و جاجرم - امیر آباد است.

نظر شما